úterý 26. srpna 2014

|Ini| My Wishlist


Ahoj všichni ^_^
Dnešní téma článku je náš Wishlist (věci co si přejeme (:


Chcete vědět nebo "poradit" nějaké věci co si přát?
Tak čtěte dál!


Doufám, že se Vám článek bude líbit a jdeme na to.

1. věc, kterou bych si přála, 
je voňavka od Katy Perry
Tuhle voňavku si přeju, protože je Katy Perry moje nejoblíbenější zpěvačka. 

2. věc, kterou bych si přála 
je tzvn. "Pytlík" od značky Vans a myslím, 
že ho v nejbižší době dostanu^^.
Strašně moc se líbí a je teď velmi moderní.

3. věc, kterou si přeju, 
je iPhone 7 (
vím, že vyjde až příští rok, ale bude MŮJ :D).
 

Apple je nejlepší značka vůbec! 
4. věc, kterou si přeju,
jsou tyto 2 naprosto úžasné
obaly/kryty na iPhone od značky Chanel.
Jsou opravdu úžasné!

5. věc, kterou bych si přála
je 
Polaroid.

Myslím, že asi každý ví,
co to je :).
Je to tak strašně RETRO, až se mi to hrozně líbí :D

Mé 6. přání je, 
dostat nějaké
malé roztomilé štěňátko *-*.
Prostě to nejroztomilejší štěně bych si přála dostat.

A poslední 7. přání je,
 se na 100% podívát 
do nejúžasnějšího velkoměsta vůbec...
New york *_* 
Je to moje vysněné město, 
ve kterém chci žít, mít práci, rodinu...

A proto se tolik učím anglicky
 a myslím že mi jde tento jazyk furt a furt lépe 
(':
Nejdokonalejší město EVER... 


A jaké jsou Vaše sny? 
Doufám, 
že se Vám tento článek alespoň trochu líbíl.
Budeme rádi za každé nové sledování a nový komentář.

S pozdravem Vaše|Ini|

*-*






















Žádné komentáře:

Okomentovat